poniedziałek, 3 lutego 2014

Wieszak IKEA MULIG


Hej!
Wracam do świata żywych.
 Sesję zakończyłam sukcesem, także teraz przede mną 2 tygodnie wolnego. :)
Wszystkim, którzy w dalszym ciągu walczą, życzę powodzenia i trzymam za Was kciuki!

Przechodząc do rzeczy..
W moim studenckim pokoju brakowało szafy w której można by było coś powiesić. Jako, że jestem studentką i mój budżet nie jest zbyt duży, padło na popularny wieszak MULIG z Ikei. Wieszak kosztował 24.99zł, a więc dużo mniej niż zwykła, standardowa szafa. Oprócz tego jest banalnie prosty w złożeniu, a do tego jeszcze estetycznie wygląda. Tak więc same plusy, przynajmniej moim zdaniem. :)
Dla zainteresowanych - wymiary:
Szerokość: 99cm
Głębokość: 46cm
Wysokość: 151cm
Maksymalne obciążenie: 20kg

Wieszak Ikea mulig, złożony
 Wieszak kupujemy złożony. Jego wymiary są niewielkie, waży około 3kg, tak więc spokojnie możemy go przywieźć komunikacją miejską. ;)
Wieszak Ikea Mulig złożony


Mam nadzieję, że będzie mi dobrze służył. 
Pozdrawiam
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz