poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wibo Dolls Lash Ultra Volume - test

 Dzisiaj przychodzę z testem maskary Wibo, Dolls Lash Ultra Volume.
 Maskarę kupiłam za ok. 5zł na promocji w Rossmannie.
 Nie czytałam o niej wcześniej, ale skusił mnie napis "Rzęsy jak ta lala" ;)
Tusz ma za zadanie pogrubiać nasze rzęsy i nadawać im efekt sztucznych rzęs. 
W moim przypadku rzeczywiście lekko je pogrubia, a także wydłuża. 
Efekt sztucznych rzęs to raczej nie jest, ale nawet na taki nie liczyłam.
Opakowanie zawiera 8ml produktu. Szczoteczka zwykła, nie sylikonowa.
Co najważniejsze tusz ma  ładny czarny kolor, nie kruszy się i nie odbija. Nie zauważyłam też efektu pajęczych (owadzich) nóżek.
Moja ocena to 7,5/10



Efekty na moich rzęsach prezentują się tak:

Od lewej: bez tuszu, 1 warstwa, 2 warstwy Wibo Dolls lash Ultra Volume

Po lewej 2 warstwy, po prawej 1.

2 komentarze:

  1. o jej jak za taką cenę to wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post sprzed dwóch lat :) szukam teraz jakiegoś fajnego tuszu, gdyż teraz promocja w Rossmanie. W google grafika znalazłam Twoje zdjęcie :) jak nic kupię ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń