wtorek, 29 kwietnia 2014

Kilka zdjęć z ostatnich 2 tygodni :)


Hej!
Dzisiaj kilka zdjęć z ostatnich 2 tygodni.
Właśnie zaczęłam długi weekend, więc zgrałam wszystkie zdjęcia z aparatu na komputer, żeby zrobić miejsce na nowe - Majówkowe. Majówkę spędzam ze znajomymi we Wrocławiu. Nigdy tam nie byłam, więc może zrobię jakiegoś posta z moimi wrażeniami, jakąś fotorelację etc. Podobno to piękne miasto, więc warto by było je w końcu zobaczyć.

 Wiosna w pełni!
Smerfny sernik, Tort i Bajaderki
Jak widać na powyższych zdjęciach, ostatnie 2 tygodnie, z racji Świąt, urodzin (nie moich) itp. upłynęły mi na spacerach na łonie przyrody i słodkich przyjemnościach, które w sumie sama robiłam :) No ale czasami można ;)  

A Wam jak mijają te wiosenne dni? Jakie plany na Majówkę? 

Zapraszam do Subskrypcji :)

2 komentarze: