piątek, 29 listopada 2013

Black Friday New Yorker- zakupy i wykaz zniżek na weekend :)


Hej!
Dzisiaj przychodzę z zakupami:)


Doszła do mnie informacja, że z okazji otwarcia pierwszego sklepu New Yorker w USA organizowana jest dzisiaj obniżka -30% na cały asortyment we wszystkich pozostałych sklepach tej marki w Europie (?) Aby zrobić zakupy 30% taniej potrzebujemy tylko kuponu rabatowego, który generujemy na stronie internetowej sklepu.
Jako, że potrzebowałam czarnych spodni stwierdziłam, że to dobra okazja i z kuponem w telefonie pobiegłam na zakupy.
Oprócz spodni kupiłam też bluzkę z nadrukiem i czarne spodnie dresowe, które chciałam kupić już dawno:)




Zakupy uważam za udane.
Promocja trwa tylko dzisiaj więc jeśli chcecie z niej skorzystać musicie się śpieszyć.
Dodatkowo przy kasie dostałam też kupon na zakupy mikołajkowe. Za każde wydane 100zł 10% zniżki:)



Z okazji tzw. Black Friday zniżki są też w:

 House -40%  (do 01.12.13) ,
Stradivarius -20% (tylko dzisiaj)
Cubus -30% (30.11.13)
H&M -20%
Mohito -30% (29-01.12.13)
Mango -30% na zakupy online  29-30.11.13 (kod - 5SHOPDAY)
(sprawdzajcie na stronach i generujcie kody)

Pozdrawiam
A.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wypłata na grudzień przyjdze po tym weekendzie. Inaczej "przypadkiem" wejdę do tych zniżkowych sklepów i wszystko przetrącę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki:) Ja też się nie wybieram, chociaż otworzyli dzisiaj nową galerię i pewnie będą jakieś promocje.. więc jeszcze toczę wewnętrzną walkę :)

    OdpowiedzUsuń