sobota, 30 listopada 2013

Zakupy Rossmann -40% i nie tylko

Dzisiaj kolejny post zakupowy.
 Wiem, że temat wielkiej promocji w Rossmannie wałkowany był już milion razy, ale postanowiłam, że i ja dorzucę swoje 3 grosze. :)
Nie miałam w planach jakiś wielkich zakupów,  ale jak to zwykle bywa przy tego typu promocjach, skusiłam się na kilka drobiazgów których oczywiście żal było nie wziąć. 


Kupiłam:
Tusz do rzęs Wibo, Dolls lash ultra volume;
Cień w kremie Maybelline Color Tattoo 24HrPernament Taupe;
Balsam do ust, Miss Sporty, Dr Balm 04; (podobno tańszy zamiennik słynnej Baby Lips- również lekko barwi usta)
Matowy błyszczyk Lovely, Extra Lasting, 01, 03;
Lakier do paznokci Wibo, Wow Sand 01;
Lakier do paznokci Wibo, Wow Glitters 01;
Lakier do paznokci Lovely, Blink Blink nr 6

Oprócz zakupów w Rossmannie, kupiłam też kilka kosmetyków w innych sklepach:




Płyn do kąpieli Luksja, Choco Orange- pachnie obłędnie! 7,29 za 1l.
Odżywkę Kallos, Serical, Crema al Latte
Olejek łopianowy z czerwoną papryką, Green Pharmacy
Mineralny podklad matujący, Paese
Lakier do paznokci, Miss Selene 174

Teraz czas na testy, mam nadzieję, że wszystkie produkty mi się sprawdzą :)
Miałyście któreś z nich?

Pozdrawiam
A.

2 komentarze: