poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ozdoba do wazonu - srebrne kłosy (DIY)

Dzisiaj przyszedł czas na pierwszy na tym blogu post z serii "zrób to sam".
 Myślę że takie posty pojawiać się będą co jakiś czas, bo często udaje mi się zrobić coś z niczego. 
Tym razem napiszę Wam jak zrobić niesamowicie prostą i efektowną ozdobę do wazonu. Samodzielną lub jako dodatek do kompozycji kwiatowej.
srebrne kłosy
Wykonanie jej jest banalnie proste. 
Potrzebne są: 
-Nożyczki
-Kłosy zbóż
-Folia aluminiowa
Folię aluminiową i nożyczki zazwyczaj każdy ma w domu, a kilka kłosów można spokojnie znaleźć na jakimś polu. Ozdobę więc robimy praktycznie za darmo. Oczywiście prościej i szybciej byłoby pomalować kłosy farbą w sprayu, ale to wiązało by się z dodatkowymi kosztami.

ozdoba do wazonu zrób to sam

Wystarczy że każde ziarenko owiniemy folią aluminiową i gotowe!
Ważne by kłosy nie były wyschnięte, w innym przypadku będą nam się kruszyć.



Proste, szybkie i nieskomplikowane. 
Robiliście kiedyś coś takiego? 
Dajcie znać czy pomysł Wam się podoba :)





4 komentarze:

  1. Bardzo lubię wszelakie ozdoby domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wykonanie, ja niestety nie mam do tego zdolności.. ani nerwów. ;)

    Ps : dziękuję za odpowiedź na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Akurat czegoś takiego nigdy nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku takiego pomysłu jeszcze nie widziałam ale podziwiam, że chciało Ci się te kłoski zawijać :) To ozdoba nie w moim stylu ale ogólnie b lubię takie ręcznie robione ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń