niedziela, 22 czerwca 2014

Wakacje!

Powracam do świata żywych :)
Ostatnie tygodnie nie należały do najprzyjemniejszych, były raczej intensywne i stresujące. Niestety czas sesji taki już jest, i choć naukę umilałam sobie jak tylko mogłam, a zaliczone egzaminy wynagradzałam sobie wypadami na miasteczko, to i tak było ciężko. Koniec końców udało mi się wszystko zaliczyć i teraz mam spokój aż do października. Od kilku dni jestem już w domu, regeneruję siły i planuję wakacje. 
W końcu nadeszło kalendarzowe lato i chociaż pogoda za oknem nie rozpieszcza, to i tak cieszę się niesamowicie. 
Nareszcie będę miała więcej czasu na bloga. Muszę tylko rozpakować wszystkie swoje graty :)

Kilka zdjęć, które udało mi się zrobić w ostatnim tygodniu:
Nauka oczywiście na świeżym powietrzu.
Notatki, notatki 
Umilacze
i coś na odstresowanie..
A teraz czas na rozpakowywanie 
 Pozdrawiam wakacyjnie!
A.


3 komentarze:

  1. Gratuluję zdania egzaminów i udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zaliczonej sesji i życzę super wakacji :) Ech kiedy to było jak się miało wakacje..... :D

    OdpowiedzUsuń