piątek, 27 czerwca 2014

Stroje kąpielowe

 Hej! 
Jako, że wakacje spędzę w ciepłych krajach musiałam zaopatrzyć się w jakiś nowy strój kąpielowy. Poszukiwania zaczęłam  już miesiąc temu i aż do dzisiaj nic sensownego nie znalazłam. Wymagania nie były jakieś wygórowane, nie miałam określonego ani koloru, ani fasonu, strój miał być po prostu ładny i w miarę tani. I jak przez miesiąc nic nie mogłam znaleźć, tak dzisiaj znalazłam aż dwa. Nie mogąc się zdecydować, wzięłam oba (ach ta kobieca natura!) 
zakupy sinsay, bikini sinsay, wakacje

strój kąpielowy koronkowy, strój z falbanką, bikini z falbanką, strój kąpielowy w kwiaty, bikini w kwiaty

Oba zostały zakupione w Sinsay i nie dość, że były w obniżonej cenie to jeszcze na wszystkie stroje kąpielowe był dodatkowy rabat -30%.
 Takie promocje to ja rozumiem!

 Pierwszy strój
Czarny koronkowy, góra dodatkowo ozdobiona falbanką z odczepianymi ramiączkami.
Dół: 19,99zł , po obniżce 14,99 -30% 10,49 zł.
Góra: 29,99 -30% 20,99 zł.
Razem: 31,48 zł.
strój kąpielowy we wzory
 Drugi strój
Niebieski, a właściwie chabrowy z przepięknym motywem kwiatowym.
Dół: 19,99zł , po obniżce 14,99 -30% 10,49 zł.
Góra: 29,99zł, po obniżce 19,99 -30% 13,99zł.
Razem: 24,48!!
Ceny po obniżce wyjątkowo przystępne więc się nawet nie zastanawiałam. 

Jeśli szukacie stroju kąpielowego to koniecznie odwiedźcie Sinasay, na pewno coś ciekawego znajdziecie!
Pozdrawiam
A.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te stroje, podoba mi się fason tego czarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny ten czarny!:)
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czarny jest śliczny. Nigdy nie przestanę zazdrościć dziewczynom możliwości noszenia tego typu bikini. Nigdy nie zaznam tego luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam takie po raz pierwszy, mam nadzieję, że będzie mi dobrze służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie te stroje. Nie wiem czy akurat do mnie by pasowałaby, ale takie dziewczęce są. Moja siostra takie lubi. Ostatnio na urodziny kupiłam jej bardzo podobny na vip-republic.pl. Obawiałam się tylko czy nie będzie za mały w biuście, ale bez problemu wymieniłam na większy - mają 30 dni na zwrot bez podawania przyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne masz te stroje kąpielowe i najbardziej podoba mi się w nich to, że są takie delikatne. Właśnie dlatego ja również stroje kąpielowe zamawiam z https://www.etam.pl/stroje-kapielowe gdyż wiem jak bardzo fajne one potrafią być. Już na nadchodzący sezon letni również zaczynam coś zamawiać.

    OdpowiedzUsuń