niedziela, 1 września 2013

Wibo glamour nails nr. 2

Dzisiaj kolejny post paznokciowy tym razem pod hasłem.. dziewczyny lubią brąz.. jak to śpiewał Ryszard Rynkowski ;) W ruch poszedł  lakier do paznokci firmy Wibo z serii glamour nails nr 2. Jest to piękny brąz ze złotymi drobinkami. Kolor nieco jesienny, ale pogoda za oknem również, tak więc postanowiłam się dopasować. Lakier kupiłam jakiś czas temu w Rossmannie, w promocji za ok. 3 zł. Za tą cenę mamy aż 9,5 ml lakieru zamkniętego w estetycznym opakowaniu. Osobiście jednak wolę mniejsze pojemności lakierów, które jestem w stanie zużyć zanim zgęstnieją i trzeba je będzie wyrzucić.
Lakier bez niczego trzyma się na paznokciach ok. 3 dni, później zaczyna się ścierać i tracić blask. Trwałość możemy wydłużyć nakładając top coat, wtedy możemy liczyć nawet na 5 dni nienagannego manicure`u (przynajmniej w moim przypadku).


Jedna warstwa
 Dwie warstwy


Na całość nałożyłam wysuszacz lakieru z Golden Rose, który mogę Wam śmiało polecić. Preparat spełnia swoje zadanie, a dodatkowo przedłuża trwałość lakieru. Jedynym jego minusem jest to, że posiada wąski pędzelek i z czasem zużywania coraz mniej i coraz gorzej się go nabiera.

5 komentarzy: