niedziela, 8 września 2013

Zmieszaj swój własny kolor lakieru!


Cześć! 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną propozycją lakierową. Często mam tak, że chciałabym mieć na paznokciach konkretny kolor lakieru, bądź też marzy mi się jakiś kolor, ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Ostatnio przyszło mi do głowy żeby zmieszać sobie swój własny unikalny kolor ;)

Tak też zrobiłam.. akurat miałam chęć na jakiś ciemny fiolet, tak więc wyciągnęłam różne lakiery, z których prawdopodobnie mógłby mi taki kolor wyjść i zaczęłam przygodę!
Oto co z tego wyszło: 





 Przepraszam za pomalowane skórki, ale chciałam szybko zrobić zdjęcie;)



Jeśli chcecie wypróbować ten sposób pamiętajcie by szybko pomalować paznokcie gdyż lakier zaczyna wysychać i możemy nie zdążyć pomalować drugiej ręki ;) Dlatego musicie wybaczyć mi te skórki..

Znacie ten sposób? Mieszacie swoje lakiery?

6 komentarzy:

  1. Nie mieszkałam nigdy, ale efekt ciekawy widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie próbowałam mieszać lakierów, ale widzę, że efekt super :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kolorek stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Wyszedł wspaniały kolor ;) Ja nigdy nie mieszałam lakierów :D

    OdpowiedzUsuń