środa, 25 września 2013

Maybelline Volum' Express Lift-up - kilka słów i efekty.

Dzisiaj przychodzę do Was z mini recenzją, a raczej zachwytem nad moją najnowszą maskarą. Miałam kilka maskar firmy Maybelline, jednak zawsze była to seria Colossal. Teraz postanowiłam wypróbować jakąś inną i padło na Maybelline Volum' Express Lift-up. Producent obiecuje gęste i podkręcone rzęsy bez grudek.

 Na wizażu przeczytać możemy:
 Tusz do rzęs zapewniający efekt teatralnego, nawet trzykrotnego pogrubienia rzęs. Pogrubia oraz maksymalnie unosi rzęsy gwarantując niesamowite - wyraźne podkreślenie rzęs. 
Nie skleja rzęs, nie pozostawia grudek. Utrzymuje się na rzęsach cały dzień. 

I muszę przyznać, że się z tym opisem zgadzam. Tusz ładnie rzęsy pogrubia, podkręca i wydłuża. Przy jednej warstwie jest prawie niewidoczny, sprawia wrażenie naturalnych, długich, ładnie rozczesanych, czarnych rzęs.  Przy drugiej  warstwie zauważyć możemy znaczne pogrubienie, i o dziwo bez dużego efektu sklejenia. Tuszu używam od tygodnia i jak na razie sprawdza się świetnie. Utrzymuje się cały dzień, nic się nie odbija, nie rozmazuje, oczy mnie nie pieką, nie łzawią. Jak będzie dalej, zapewne poinformuje w jakimś poście denkowym, teraz jednak gorąco polecam.

Tusz jest powszechnie dostępny. Ja swój kupiłam za 13 zł. na Allegro.

Poniżej przedstawiam efekty.




 
Bez niczego
1 warstwa


2 warstwy

Z lewej- 2 warstwy, z prawej 1 warstwa


6 komentarzy:

  1. Efekt z dwoma warstwami powoduje, że Twoje oko wygląda seksownie :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :) Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie miałam!!! ;)
    Obserwuję!!! :)
    I zaprszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne oczy :) Powodzenia w blogowaniu, na dobry początek zostaję czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry efekt :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po twojej recenzji i efektach widocznych na zdjęciach muszę go kupic :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń